Thursday, March 31, 2016

MENGAPA AHLAN? APA YG ISTIMEWANYA??

Assalamualaikum...

Mgkn ramai yg tertanya2 apa kelebihannya susu kambing AHLAN ni.
Apa yg istimewanya??
Mengapa saya perlu pilih AHLAN??

Ok, antara keistimewaan AHLAN :

1. Halalan Thoiban 
    - diproses oleh kilang yg diiktiraf Halal oleh JAKIM dan 100% pekerjanya Muslim.

2. 100% susu kambing asli organik
    - Susu Kambing AHLAN dihasilkan dari 100% susu kambing yg asli dari persekitaran organik dan tiada campuran susu lembu, soya atau susu lain.

3. Rasa yang enak tanpa bau hamis.
    - Susu Kambing AHLAN telah diproses dgn teknologi terkini yang memastikan bakteria yg menjadi punca bau hamis tidak dapat membiak. Susu jadi lebih enak tanpa bau hamis.

4. Tanpa gula, perisa atau pewarna tambahan.
    - kami telah menetapkn bhw poduk AHLAN tidak akan dicampurkan dgn gula atau sebarang perisa atau pewarna tambahan. Jadi susu kambing AHLAN tidak akan memberikan sebarang kesan sampingan walaupun diambil dengan kerap atau berlebihan.

5. Susu terbaik untuk seisi keluarga
    - anda boleh guna produk AHLAN untuk diri anda, anak2 dan ibu bapa anda. Satu susu, sesuai untuk semua. Mudah dan menjimatkan.

6. Sumber susu kambing dari Holland
    - umum sudah ketahui bahawa Holland antara negara pengeluar susu kambing terbaik dunia. Dengan keadaan udara, cuaca, suasana dan persekitaran yg sgt kondusif menyebabkn susu kambing yg dihasilkan dari Holland, iaitu sumber asal bahan utama produk AHLAN menjadi lebih berkualiti dan yg paling penting adalah jaminan kualitinya yg konsisten, yg mgkn tidak dpt diberikan oleh produk lain.

Tq.

#ahlansusukambing
#nikmatterasakhasiatberganda



No comments:

Post a Comment